Jumat, 15 November 2019

PESAN-PESAN AL-MAGHFURLAH KH. MUFID MAS'UD BUAT SANTRI-SANTRINYA

PESAN-PESAN AL-MAGHFURLAH KH. MUFID MAS'UD BUAT SANTRI-SANTRINYA

"Kabeh santriku ojo sampek wayoh.. Duwe siji sing gemati diagem sampek mati..Nek ono santri sing wayoh engko tak keplaki."

(Semua santriku jangan sampai poligami...punya satu yg setia sampai mati.. kalo ada yang poligami saya tempeleng....)

"Aku ora ngaramke rokok.. kerono akeh kyai sing podo ngerokok.. aku nderek Kyai Munawwir sing ora ngerokok.. dadi kowe kabeh santriku yo ojo ngerokok...cangkem gawe deres Qur'an kok di obong."

(Saya tidak mengharamkan rokok ... karena banyak kyai yang merokok... tapi saya ikut Kyai Munawwir yang tidak merokok. jadi kalian kalau jadi santri saya ya jangan merokok.. mulut untuk baca Al Qur'an kok dibakar..)

"Aku ora pingin duwe santri sing dadi muballigh ceramah-ceramah ning subuhe karipan.."

kaburo maqtan 'indallooh....

(Saya tidak ingin punya santri yang jadi muballigh rajin ceramah, tapi subuhnya kesiangan...)
 
كبر مقتا عند الله أن تقولوا ما لا تفعلون)

"Nek gawe omah diniyati gawe hurmat tamu Insya Allah barokah lan gampang rizkine..)"

(Kalau bikin rumah diniatkan untuk menghormati tamu ... Insya Allah barokah dan banyak rizkinya)

*Pendiri Ponpes Sunan Pandanaran, Yogyakarta

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2526838777330284&id=100000125583040

#SantriMbelinxsID
#NahdhotulUlama
#AhlussunnahWalJamaahAnNahdhiyyah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

TERJEMAHAN KITAB KASYIFATUS SAJA - SYARAH SAFINATUN NAJA

TERJEMAHAN KITAB KASYIFATUS SAJA  - SYARAH SAFINATUN NAJA | Pustaka Mampir Karya Syekh Muhammad Nawawi b...